Delegowanie pracowników a przepisu unijne

Mnóstwo instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia istotnych spraw biznesowych, spotkań z interesantem, negocjacji lub innych ważnych spraw. Jeśli sam wyjazd służbowy jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak potrzebujemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na więcej niż kilka miesięcy musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za wykonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii określa nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Wobec tego by delegować swoich pracowników na dłuższy czas trzeba znać wszystkie ważne przepisy które nas wiążą. By dowiedzieć się wszystkich koniecznych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka Stefan Schwarz. Mają one na celu uzmysłowienie i kształcenie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.